Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3074
Назва: Проблеми навчання іноземної мови учнів молодшого шкільного віку із "синдромом дефіциту уваги та гіперактивності
Автори: Маслиган, Олена Олександрівна
Моргун, Ірина Валентинівна
Ключові слова: іноземна мова
навчально-мовленнєва ситуація
функціональна одиниця усного монологічного мовлення
СДУГ- синдром дефіциту уваги та гіперактивності
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено теоретичні аспекти сутності навчання іноземної мови учнів молодшого віку із синдромом «дефіциту уваги і гіперактивності» (СДУГ). Проаналізовано сутність ролі вчителя при використанні різних методик, де вчитель є консультантом, помічником, спостерігачем, джерелом інформації та координатором в залежності від етапу роботи. Розкрито специфіку технології, яка допомагає вирішити проблему шкільної адаптації та навчання учнів молодшого віку, створити позитивний настрій для вивчення англійської мови та умови для розкриття потенційних можливостей кожної дитини. Зазначено, що раціональна організація навчання є одним із найбільш ефективних засобів реалізації компетентнісно орієнтованого підходу у навчанні англійської мови, яка спрямована на розвиток учнів із окресленими проблемами.
Опис: Маслиган, О. О. Проблеми навчання іноземної мови учнів молодшого шкільного віку із "синдромом дефіциту уваги та гіперактивності / О. О. Маслиган, І. В. Моргун // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С. 83-99
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3074
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maslyhan_ Morhun_ Problems_of_teaching.pdf.pdfПроблеми навчання іноземної мови учнів молодшого шкільного віку із "синдромом дефіциту уваги та гіперактивності749.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.