Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3053
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМолнар, М. С.-
dc.contributor.authorЗарічна, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-01-26T10:28:24Z-
dc.date.available2019-01-26T10:28:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3053-
dc.descriptionМолнар, М. С. Рекламна діяльність на страховому ринку / М. С. Молнар, О. В. Зарічна // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2014. - №17 (12). - С.164-169en_US
dc.description.abstractВ статті розглянуто вплив реклами на діяльність страхової компанії. Визначено особливості реклами та умови її використання. Описано основні принципи відповідності реклами вимогам цільової аудиторії. Наведена характеристика видів рекламних засобів, які доцільно використовувати при інформуванні аудиторії.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectзасоби поширення рекламиen_US
dc.subjectобраз сучасної рекламиen_US
dc.subjectстрахова компаніяen_US
dc.subjectстрахова рекламаen_US
dc.titleРекламна діяльність на страховому ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n17-165-170.pdfРекламна діяльність на страховому ринку324.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.