Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/29
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФенчак, Любов Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-11-27T07:34:54Z-
dc.date.available2017-11-27T07:34:54Z-
dc.date.issued2014-05-15-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/29-
dc.descriptionФенчак, Л. М. Формування валеологічної культури майбутнього педагога на засадах системного підходу / Л. М. Фенчак // Актуальні аспекти та перспективи сучасної освіти і науки. Секція: Системний підхід у підготовці майбутніх учителів початкової школи в контексті освітньої реформи в Україні : Збірник тез доповідей ХІХ щорічної науково-практичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів (15 травня 2014 р.) / Відпов. за випуск Фізеші О.Й. - Мукачево : МДУ, 2014. - С.54-56en_US
dc.description.abstractУперше у вітчизняній педагогіці валеологічна культура як наукова проблема була представлена М.І. Брехманом. В останні роки відчутна тенденція до посилення зусиль учених у дослідженні проблем валеологічної культури (праці М.М. Амосова, В.П. Андруїценка, O.A. Біди. М.С. Гончаренка, Б.А. Грицюка , B.C. Грушка, С.В. Домбровського, J.B. Муравова). Ці дослідження об’єднують прагнення авторів розглядати валеологічну культуру як сукупність таких інтегрованих особистісних характеристик, як гуманістична спрямованість особистості, творче педагогічне мислення, нахил до інноваційної діяльності, висока соціальна відповідальність.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectвалеологічна культура майбутнього педагогаen_US
dc.titleФормування валеологічної культури майбутнього педагога на засадах системного підходуen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
002.pdfФормування валеологічної культури майбутнього педагога на засадах системного підходу2.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.