Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2994
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеньків, Л. М.-
dc.contributor.authorПанченко, Оксана Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-12-18T08:50:48Z-
dc.date.available2018-12-18T08:50:48Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2994-
dc.descriptionСеньків Л. М. Використання сервісів Інтернету в маркетингу / Л. М. Сеньків, О. Д. Панченко // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2008. - №5. - С.119-126en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто переваги інформаційних ресурсів та служб Інтернету, що стали інструментарієм Інтернет - маркетингу , а також основні інструменти цього виду маркетингу в Мережі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМТІen_US
dc.subjectІнтернет-маркетингen_US
dc.subjectосновні інструменти Інтернет-маркетингуen_US
dc.subjectпереваги інформаційних ресурсівen_US
dc.subjectслужби Інтернетуen_US
dc.titleВикористання сервісів Інтернету в маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n5-124-131.pdfВикористання сервісів Інтернету в маркетингу342.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.