Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2947
Назва: Оптимізація маркетингової діяльності в регіоні на основі теоретичних аспектів геомаркетингу
Автори: Жуков, Святослав Августович
Ключові слова: геомаркетинг
суть
методи
цілі
завдання
Дата публікації: 2007
Видавництво: МТІ
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються поняття геомаркетингу як взаємовідношення географії і економіки. Окреслені суть, методи, цілі та завдання геомаркетингу. Розглянуті територіальні організації ринкових структур в контексті суспільно-географічних утворень.
Опис: Жуков С. А. Оптимізація маркетингової діяльності в регіоні на основі теоретичних аспектів геомаркетингу / С. А. Жуков // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2007. - №4. - С.73-77
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2947
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n4-74-78.pdfОптимізація маркетингової діяльності в регіоні на основі теоретичних аспектів геомаркетингу334.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.