Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2947
Название: Оптимізація маркетингової діяльності в регіоні на основі теоретичних аспектів геомаркетингу
Авторы: Жуков, Святослав Августович
Ключевые слова: геомаркетинг
суть
методи
цілі
завдання
Дата публикации: 2007
Издательство: МТІ
Краткий осмотр (реферат): В статті розглядаються поняття геомаркетингу як взаємовідношення географії і економіки. Окреслені суть, методи, цілі та завдання геомаркетингу. Розглянуті територіальні організації ринкових структур в контексті суспільно-географічних утворень.
Описание: Жуков С. А. Оптимізація маркетингової діяльності в регіоні на основі теоретичних аспектів геомаркетингу / С. А. Жуков // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2007. - №4. - С.73-77
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2947
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
n4-74-78.pdfОптимізація маркетингової діяльності в регіоні на основі теоретичних аспектів геомаркетингу334.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.