Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2947
Titel: Оптимізація маркетингової діяльності в регіоні на основі теоретичних аспектів геомаркетингу
Autoren: Жуков, Святослав Августович
Stichwörter: геомаркетинг
суть
методи
цілі
завдання
Erscheinungsdatum: 2007
Herausgeber: МТІ
Zusammenfassung: В статті розглядаються поняття геомаркетингу як взаємовідношення географії і економіки. Окреслені суть, методи, цілі та завдання геомаркетингу. Розглянуті територіальні організації ринкових структур в контексті суспільно-географічних утворень.
Beschreibung: Жуков С. А. Оптимізація маркетингової діяльності в регіоні на основі теоретичних аспектів геомаркетингу / С. А. Жуков // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2007. - №4. - С.73-77
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2947
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
n4-74-78.pdfОптимізація маркетингової діяльності в регіоні на основі теоретичних аспектів геомаркетингу334.98 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.