Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2933
Titel: Використання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва
Autoren: Бойко, М. М.
Лендєл, Олег Дмитрович
Чучка, Іван Михайлович
Stichwörter: територіальний маркетинг
прикордонне співробітництво
Erscheinungsdatum: 2007
Herausgeber: МТІ
Zusammenfassung: В статті проаналізовано погляди різних авторів стосовно сутності територіального маркетингу. Зазначено основні сфери застосування територіального маркетингу, зокрема питання застосування теорії територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва. Відповідно економічний механізм у даному випадку буде спрямовано на забезпечення сталого, пропорційного й соціально орієнтованого розвитку всіх території і ростом інтеграційних процесів між регіонами. Розглянуто основні функції територіального маркетинг) та стратегічні напрямки його застосування в сфері прикордонного співробітництва.
Beschreibung: Бойко М. М. Використання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва / М. М. Бойко, О. Д. Лендєл, І. М. Чучка // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2007. - №3. - С.167-176
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2933
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
n3-168-177.pdfВикористання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва362.12 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.