Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2929
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗвонар, Йолана Петрівна-
dc.contributor.authorЗвонар, Любов Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-12-03T09:42:31Z-
dc.date.available2018-12-03T09:42:31Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2929-
dc.descriptionЗвонар Й. П. Маркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської області / Й. П. Звонар, Л. Д. Звонар // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2007. - №3. - С.123-132en_US
dc.description.abstractДана стаття присвячується дослідженню основних проблем та тенденцій розвитку сільського господарства Закарпатської області, аналізу процесів становлення агробізнесу в регіоні. У статті також розглядаються питання, пов’язані з необхідністю впровадження та застосування маркетингових принципів та підходів у процесі організації діяльності підприємств сільського господарства.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМТІen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectсільське господарствоen_US
dc.subjectЗакарпатська областьen_US
dc.titleМаркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської областen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n3-124-133.pdfМаркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської області422.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.