Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2929
Назва: Маркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської област
Автори: Звонар, Йолана Петрівна
Звонар, Любов Дмитрівна
Ключові слова: маркетинг
сільське господарство
Закарпатська область
Дата публікації: 2007
Видавництво: МТІ
Короткий огляд (реферат): Дана стаття присвячується дослідженню основних проблем та тенденцій розвитку сільського господарства Закарпатської області, аналізу процесів становлення агробізнесу в регіоні. У статті також розглядаються питання, пов’язані з необхідністю впровадження та застосування маркетингових принципів та підходів у процесі організації діяльності підприємств сільського господарства.
Опис: Звонар Й. П. Маркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської області / Й. П. Звонар, Л. Д. Звонар // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2007. - №3. - С.123-132
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2929
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n3-124-133.pdfМаркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської області422.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.