Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2929
Название: Маркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської област
Авторы: Звонар, Йолана Петрівна
Звонар, Любов Дмитрівна
Ключевые слова: маркетинг
сільське господарство
Закарпатська область
Дата публикации: 2007
Издательство: МТІ
Краткий осмотр (реферат): Дана стаття присвячується дослідженню основних проблем та тенденцій розвитку сільського господарства Закарпатської області, аналізу процесів становлення агробізнесу в регіоні. У статті також розглядаються питання, пов’язані з необхідністю впровадження та застосування маркетингових принципів та підходів у процесі організації діяльності підприємств сільського господарства.
Описание: Звонар Й. П. Маркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської області / Й. П. Звонар, Л. Д. Звонар // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2007. - №3. - С.123-132
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2929
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
n3-124-133.pdfМаркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської області422.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.