Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2929
Titel: Маркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської област
Autoren: Звонар, Йолана Петрівна
Звонар, Любов Дмитрівна
Stichwörter: маркетинг
сільське господарство
Закарпатська область
Erscheinungsdatum: 2007
Herausgeber: МТІ
Zusammenfassung: Дана стаття присвячується дослідженню основних проблем та тенденцій розвитку сільського господарства Закарпатської області, аналізу процесів становлення агробізнесу в регіоні. У статті також розглядаються питання, пов’язані з необхідністю впровадження та застосування маркетингових принципів та підходів у процесі організації діяльності підприємств сільського господарства.
Beschreibung: Звонар Й. П. Маркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської області / Й. П. Звонар, Л. Д. Звонар // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2007. - №3. - С.123-132
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2929
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
n3-124-133.pdfМаркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської області422.11 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.