Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2929
Title: Маркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської област
Authors: Звонар, Йолана Петрівна
Звонар, Любов Дмитрівна
Keywords: маркетинг
сільське господарство
Закарпатська область
Issue Date: 2007
Publisher: МТІ
Abstract: Дана стаття присвячується дослідженню основних проблем та тенденцій розвитку сільського господарства Закарпатської області, аналізу процесів становлення агробізнесу в регіоні. У статті також розглядаються питання, пов’язані з необхідністю впровадження та застосування маркетингових принципів та підходів у процесі організації діяльності підприємств сільського господарства.
Description: Звонар Й. П. Маркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської області / Й. П. Звонар, Л. Д. Звонар // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2007. - №3. - С.123-132
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2929
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n3-124-133.pdfМаркетинг як інструмент вдосконалення взаємодії суб'єктів аграрного ринку Закарпатської області422.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.