Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2908
Title: Маркетингова концепція у сучасному транскордонному співробітництві
Authors: Гегедош, Крістіан Володимирович
Keywords: маркетингова концепція
транскордонне співробітництво
Issue Date: 2018
Publisher: Запоріжжя
Description: Гегедош К. В. Маркетингова концепція у сучасному транскордонному співробітництві / К. В. Гегетош // Сучасні напрями розвитку економіки в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 2 листопада 2018 р.). – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2018. - С. 5-13
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2908
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гегедош_2.pdfМаркетингова концепція у сучасному транскордоному співробітництві504.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.