Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/288
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorАлмаші, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-09T13:06:05Z-
dc.date.available2017-11-09T13:06:05Z-
dc.date.issued2016-05-19-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/288-
dc.description.abstractВища школа повинна мати на меті підготовку не просто високоосвіченого фахівця, але й працівника нестандартного творчого мислення, здатного до педагогічної рефлексії. Такий підхід можливий лише за умов реформування змісту й організації навчання, піднесення ролі інновацій в системі освіти, зміни місця майбутнього вчителя в навчальному процесі, а саме перетворення його з об’єкта на суб’єкт педагогічної діяльності. Отже, важливою умовою успішного професійного становлення майбутнього вчителя є розвиток його рефлексивної готовності до виконання функціональних професійних обов’язків.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпрофесійна інноваційна педагогічна діяльністьen_US
dc.titleДо проблеми дослідження рефлексивної складової готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльностіen_US
dc.typeThesisen_US
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
АЛМАШІ С. І. До проблеми дослідження рефлексивної складової готовностіmerge.pdfДо проблеми дослідження рефлексивної складової готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльності322.31 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!