Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоднар, Олеся Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-11-21T08:31:26Z-
dc.date.available2018-11-21T08:31:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2877-
dc.descriptionБоднар, О. М. Вокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя: філософсько-педагогічний аспект О. М. Боднар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2016. - №20 (15). - C. 130-135en_US
dc.description.abstractУ науковій статті проаналізовано та визначено поняття «компетентність». Розглянуто різні погляди науковців на категорії «професійна компетентність» та «педагогічна компетентність» вчителя. Доведено, що вокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва є складовою професійної компетентності. Представлено авторське визначення вокально-педагогічної компетентності майбутнього фахівця, як рівневу складову професіоналізму, яка охоплює особистісні характеристики, теоретичні знання та практичні здатності педагога.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectпедагогічна компетентністьen_US
dc.subjectвокально-педагогічна компетентністьen_US
dc.titleВокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя: філософсько-педагогічний аспектen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n20-131-136.pdfВокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя: філософсько-педагогічний аспект346.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.