Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2864
Название: Роль маркетингових досліджень в розвитку регіонів
Авторы: Бойко, М. М.
Лендєл, Олег Дмитрович
Ключевые слова: маркетингові дослідження
маркетингова інформація
Дата публикации: 2006
Издательство: МТІ
Краткий осмотр (реферат): В статті розглядаються проблеми забезпечення підприємств маркетинговою інформацією та пропонується їх вирішення шляхом створення регіональних маркетингових інформаційних центрів. Розглядаються перешкоди розвитку регіональних маркетингових досліджень в Україні та пропонуються шляхи їх подолання.
Описание: Бойко М. М. Роль маркетингових досліджень в розвитку регіонів / М. М. Бойко, О. Д. Лендєл // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №1. - С.167-179
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2864
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Науковий вісник МТІ-168-180.pdfРоль маркетингових досліджень в розвитку регіонів369.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.