Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2864
Titel: Роль маркетингових досліджень в розвитку регіонів
Autoren: Бойко, М. М.
Лендєл, Олег Дмитрович
Stichwörter: маркетингові дослідження
маркетингова інформація
Erscheinungsdatum: 2006
Herausgeber: МТІ
Zusammenfassung: В статті розглядаються проблеми забезпечення підприємств маркетинговою інформацією та пропонується їх вирішення шляхом створення регіональних маркетингових інформаційних центрів. Розглядаються перешкоди розвитку регіональних маркетингових досліджень в Україні та пропонуються шляхи їх подолання.
Beschreibung: Бойко М. М. Роль маркетингових досліджень в розвитку регіонів / М. М. Бойко, О. Д. Лендєл // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №1. - С.167-179
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2864
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Файл Описание РазмерФормат 
Науковий вісник МТІ-168-180.pdfРоль маркетингових досліджень в розвитку регіонів369.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.