Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/284
Назва: Психологічні особливості успішної соціалізації обдарованих дітей
Автори: Костю, Світлана Йосипівна
Ключові слова: обдарованість
ознаки обдарованості
професійна компетентність
професійна самосвідомість
Дата публікації: 2016
Серія/номер: Педагогіка та психологія;Випуск 1(3)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена узагальненому погляду на поняття «обдарованості дітей», виокремлюються ознаки обдарованості та принципи навчання. Виходячи з основних передумов ефективності навчання та успішності соціалізації обдарованих дітей, наголошуються вимоги до особистості вчителя, необхідність цілеспрямованого формування свідомості майбутнього спеціаліста. Професійна компетентність та психологічна готовність до роботи з обдарованими дітьми визнається особливістю успішності дитячої соціалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/284
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костю С.Й. Психол. особлив. успішної соціалізації обдаров. дітей.pdfПсихологічні особливості успішної соціалізації обдарованих дітей663.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.