Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2820
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПилипчук, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorЛендєл, Олег Дмитрович-
dc.date.accessioned2018-11-12T07:47:41Z-
dc.date.available2018-11-12T07:47:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2820-
dc.descriptionПилипчук В. П. Розвиток комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг / В. П. Пилипчук, О. Д. Лендєл // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / гол. ред. Т.В. Черничко. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №2(4), ч.2. - С. 87-92en_US
dc.description.abstractДослідження національної галузі туризму дає підстави стверджувати про наявність децентралізації прийняття маркетингових рішень, оскільки рішення приймаються суб’єктами туристичних послуг, які діють на відповідних регіональних та національних ринках – місцевих турагентів та туроператорів. Все це не означає, що інформація про міжнародні ринки важкодоступна. Метою даної статті виступає дослідження системи маркетингових комунікацій суб’єктів індустрії туризму, зокрема, факторів розвитку комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг, що передбачає прогнозування попиту та дозволяє відтворити взаємозв’язок витрат на маркетингові комунікації з результатами діяльності підприємств відповідних галузей індустрії туризму. В основу дослідження покладено індуктивно-дедуктивний принцип, який передбачає використання взаємопов’язаної системи методів та ґрунтується на відповідності частковим об’єктам дослідження, що є компонентами маркетингу туристичних послуг, найефективніших методів дослідження їх структур. За результатами дослідження встановлено, що до маркетингу туристичних послуг належать, у тому числі: заходи щодо вивчення, дослідження та аналізу споживчого попиту, а також збору та розповсюдження інформації про туристичні продукти та формування позитивного іміджу. Запропоновано комунікаційну модель маркетингу туристичних послуг. Передумов для виникнення такої системи було декілька. Серед них слід виділити, по-перше, перехід від масового до індивідуалізованого маркетингу, а по-друге, бурхливий розвиток каналів та інструментів комунікацій. Якщо перший з цих факторів не потребує особливих пояснень, адже він безпосередньо впливає на всю маркетингову діяльність господарюючого суб’єкта, то на іншому слід зупинитися докладніше. Сьогодні потенційний споживач має доступ до значного кола джерел інформації про товари та послуги. При цьому йому вже важко буває відрізнити, з яких саме джерел була ним отримана та чи інша інформація, що являє собою єдине ціле. Таким чином, інформаційно-комунікаційний аспект маркетингу туристичних послуг полягає у створенні ефективної системи ринкової суб’єкт-суб’єктної взаємодії суб’єкта-виробника туристичних послуг та суб’єкта-споживача туристичних послуг.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКарпатська вежаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомунікаційна модельen_US
dc.subjectтуристичні послугиen_US
dc.subjectтуристична інфраструктураen_US
dc.subjectтуристична галузьen_US
dc.titleРозвиток комунікаційної моделі маркетингу туристичних послугen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2,3.pdfРозвиток комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг518.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.