Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2820
Назва: Розвиток комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг
Автори: Пилипчук, Володимир Петрович
Лендєл, Олег Дмитрович
Ключові слова: маркетинг
комунікаційна модель
туристичні послуги
туристична інфраструктура
туристична галузь
Дата публікації: 2015
Видавництво: Карпатська вежа
Короткий огляд (реферат): Дослідження національної галузі туризму дає підстави стверджувати про наявність децентралізації прийняття маркетингових рішень, оскільки рішення приймаються суб’єктами туристичних послуг, які діють на відповідних регіональних та національних ринках – місцевих турагентів та туроператорів. Все це не означає, що інформація про міжнародні ринки важкодоступна. Метою даної статті виступає дослідження системи маркетингових комунікацій суб’єктів індустрії туризму, зокрема, факторів розвитку комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг, що передбачає прогнозування попиту та дозволяє відтворити взаємозв’язок витрат на маркетингові комунікації з результатами діяльності підприємств відповідних галузей індустрії туризму. В основу дослідження покладено індуктивно-дедуктивний принцип, який передбачає використання взаємопов’язаної системи методів та ґрунтується на відповідності частковим об’єктам дослідження, що є компонентами маркетингу туристичних послуг, найефективніших методів дослідження їх структур. За результатами дослідження встановлено, що до маркетингу туристичних послуг належать, у тому числі: заходи щодо вивчення, дослідження та аналізу споживчого попиту, а також збору та розповсюдження інформації про туристичні продукти та формування позитивного іміджу. Запропоновано комунікаційну модель маркетингу туристичних послуг. Передумов для виникнення такої системи було декілька. Серед них слід виділити, по-перше, перехід від масового до індивідуалізованого маркетингу, а по-друге, бурхливий розвиток каналів та інструментів комунікацій. Якщо перший з цих факторів не потребує особливих пояснень, адже він безпосередньо впливає на всю маркетингову діяльність господарюючого суб’єкта, то на іншому слід зупинитися докладніше. Сьогодні потенційний споживач має доступ до значного кола джерел інформації про товари та послуги. При цьому йому вже важко буває відрізнити, з яких саме джерел була ним отримана та чи інша інформація, що являє собою єдине ціле. Таким чином, інформаційно-комунікаційний аспект маркетингу туристичних послуг полягає у створенні ефективної системи ринкової суб’єкт-суб’єктної взаємодії суб’єкта-виробника туристичних послуг та суб’єкта-споживача туристичних послуг.
Опис: Пилипчук В. П. Розвиток комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг / В. П. Пилипчук, О. Д. Лендєл // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / гол. ред. Т.В. Черничко. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №2(4), ч.2. - С. 87-92
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2820
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2,3.pdfРозвиток комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг518.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.