Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2777
Назва: Мотиваційні аспекти самонавчання у формуванні професійного мислення майбутнього фахівця
Автори: Ксенофонтов, Сергій Саввич
Ключові слова: мотивації самонавчання
професійне мислення
майбутній фахівець
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена вивченню суттєвої та ефективної методики навчання студентів на базовому етапі освіти. Доведено, що більшість студентів не мають «звички» до самостійної теоретичної професійної підготовки, що відображає низьку мотивацію до якісного навчання. Обґрунтовано, що механізм мотивації професійного саморозвитку особистості під час підготовки у виші уможливлює розробку необхідних процедур керування навчально-професійною діяльністю. Свідоме створення у навчальному процесі відповідних учбових ситуацій є необхідною педагогічною умовою досягнення мотиваційної напруги та формування професійного мислення майбутнього фахівця.
Опис: Ксенофонтов С. С. Мотиваційні аспекти самонавчання у формуванні професійного мислення майбутнього фахівця / С. С. Ксенофонтов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.216-219.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2777
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
056.pdfМотиваційні аспекти самонавчання у формуванні професійного мислення майбутнього фахівця663.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.