Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2777
Название: Мотиваційні аспекти самонавчання у формуванні професійного мислення майбутнього фахівця
Авторы: Ксенофонтов, Сергій Саввич
Ключевые слова: мотивації самонавчання
професійне мислення
майбутній фахівець
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Робота присвячена вивченню суттєвої та ефективної методики навчання студентів на базовому етапі освіти. Доведено, що більшість студентів не мають «звички» до самостійної теоретичної професійної підготовки, що відображає низьку мотивацію до якісного навчання. Обґрунтовано, що механізм мотивації професійного саморозвитку особистості під час підготовки у виші уможливлює розробку необхідних процедур керування навчально-професійною діяльністю. Свідоме створення у навчальному процесі відповідних учбових ситуацій є необхідною педагогічною умовою досягнення мотиваційної напруги та формування професійного мислення майбутнього фахівця.
Описание: Ксенофонтов С. С. Мотиваційні аспекти самонавчання у формуванні професійного мислення майбутнього фахівця / С. С. Ксенофонтов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.216-219.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2777
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
056.pdfМотиваційні аспекти самонавчання у формуванні професійного мислення майбутнього фахівця663.33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.