Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2771
Titel: Вплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства
Autoren: Мусаткіна, Вікторія Петрівна
Stichwörter: маркетингова політика
продуктивність підприємства
цінова політика
товарна політика
Erscheinungsdatum: 2014
Zusammenfassung: У статті визначено сутність маркетингової політики торговельного підприємства; проаналізовано вплив маркетингового середовища на діяльність підприємства; досліджено проблему впливу маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства.
Beschreibung: Мусаткіна, В. П. Вплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства / В. П. Мусаткіна // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка". - Мукачево : Карпатська вежа, 2014. - №1(1). - С.101-104
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2771
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
1-4-1-2014-21.pdfВплив маркетингової політики на продуктивність торговельного підприємства426.05 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.