Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2770
Название: Управління маркетинговою діяльністю підприємства готельно-ресторанного бізнесу
Авторы: Рега, Марина Георгіївна
Ключевые слова: маркетинг
управління маркетинговою діяльністю
готельний продукт
Дата публикации: 2014
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлюються питання щодо управління маркетинговою діяльністю ГРБ, досліджується роль маркетингу на підприємстві. Розглядаються питання щодо успішного функціонування підприємств ГРБ, а також організації маркетингової служби та ситуації на ринку. Також йдеться про конкуренцію, смаки і вподобання споживачів та ефективність управління підприємством.
Описание: Рега, М. Г. Управління маркетинговою діяльністю підприємства готельно-ресторанного бізнесу / М. Г. Рега // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка". - Мукачево : Карпатська вежа, 2014. - №1(1). - С.111-114
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2770
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1-4-1-2014-23.pdfУправління маркетинговою діяльністю підприємства готельно-ресторанного бізнесу323.63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.