Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/276| Назва: | Теоретичні підходи до синдрому «професійного вигоряння» вчителів |
| Автори: | Березовська, Лариса Іванівна |
| Ключові слова: | синдром «професійного вигоряння» |
| Дата публікації: | 2012 |
| Серія/номер: | ;Випуск 17 ;Частина 1 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються теоретичні підходи до синдрому «професійного вигорання» вчителів. Розкривається сутність синдрому професійного вигорання та проаналізовано сучасні психологічні досліджень даного феномену у вчителів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/276 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Березовська_Теоретичні підходи до ПВ вчителів.pdf | Теоретичні підходи до синдрому «професійного вигоряння» вчителів | 359.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.