Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2767
Назва: Процедура та методи дослідження етнопсихологічних чинників адаптації дитини до шкільного середовища
Автори: Варга, Вікторія Степанівна
Ключові слова: адаптація
етнопсихологічна адаптація
шкільне середовище
психічні процеси
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті представлено опис етапів емпіричного дослідження стилів виховання різних етносів як основного етнопсихологічного чинника адаптації дитини до шкільного середовища, подається загальна процедура організації дослідження, обґрунтовується комплекс застосовуваних методів і прийомів. Стаття спрямована на дослідження адаптації молодших школярів до шкільного середовища в контексті етнопсихологічних особливостей та на визначення основних етнопсихологічних чинників, здатних істотно впливати на становлення особистості дитини. Насамперед, аналізувати емоційні психічні стани, невротизованість, тривожність, агресивність, комунікативні проблеми і відповідність поведінкових проявів у шкільному середовищі та ставлення до нього.
Опис: Варга, В. С. Процедура та методи дослідження етнопсихологічних чинників адаптації дитини до шкільного середовища / В. С. Варга // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. - №2(2). - С.130-134
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2767
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.pdfПроцедура та методи дослідження етнопсихологічних чинників адаптації дитини до шкільного середовища133.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.