Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2763
Назва: Підходи до формування морально-етичних понять у старших дошкільників
Автори: Барна, Христина Василівна
Ключові слова: художня література
морально-етичні поняття
моральне виховання
моральні норми
моральні якості
моральна свідомість
моральні цінності
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті представлено теоретичне обґрунтування організації роботи зі старшими дошкільниками щодо виховання в них морально-етичних якостей. Розкрито завдання морального виховання дошкільників. Охарактеризовано зміст роботи, методи, засоби навчання морального виховання дітей старшого дошкільного віку та етапи формування морально-етичних понять дітей на заняттях з художньо-мовленнєвої діяльності й в процесі різних видів діяльності. Зазначено, що подальшого дослідження потребує вивчення діагностики сформованості морально-етичних понять у старших дошкільників.
Опис: Барна Х. В. Підходи до формування морально-етичних понять у старших дошкільників / Х. В. Барна // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.170-173.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2763
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
045...pdfПідходи до формування морально-етичних понять у старших дошкільників670.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.