Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2763
Название: Підходи до формування морально-етичних понять у старших дошкільників
Авторы: Барна, Христина Василівна
Ключевые слова: художня література
морально-етичні поняття
моральне виховання
моральні норми
моральні якості
моральна свідомість
моральні цінності
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті представлено теоретичне обґрунтування організації роботи зі старшими дошкільниками щодо виховання в них морально-етичних якостей. Розкрито завдання морального виховання дошкільників. Охарактеризовано зміст роботи, методи, засоби навчання морального виховання дітей старшого дошкільного віку та етапи формування морально-етичних понять дітей на заняттях з художньо-мовленнєвої діяльності й в процесі різних видів діяльності. Зазначено, що подальшого дослідження потребує вивчення діагностики сформованості морально-етичних понять у старших дошкільників.
Описание: Барна Х. В. Підходи до формування морально-етичних понять у старших дошкільників / Х. В. Барна // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.170-173.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2763
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
045...pdfПідходи до формування морально-етичних понять у старших дошкільників670.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.