Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2760
Назва: Експериментування як засіб організації діяльності дітей у дошкільному навчальному закладі
Автори: Барна, Христина Василівна
Ключові слова: предметно-маніпулятивна діяльність
орієнтовно-дослідницька (пошукова) діяльність
валеологічна обізнаність
молодший дошкільний вік
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розкриттю сутності експерименту, як засобу організації науково-пізнавальної діяльності молодших дошкільників. Метою її є обґрунтування доцільності використання засобу експериментування в процесі пошукової діяльності молодших дошкільників. Потреба дитини в нових враженнях лежить в основі виникнення і розвитку невичерпної орієнтовно-дослідницької (пошукової) діяльності, спрямованої на пізнання навколишнього світу. Методика дослідження автором проводилась поетапно. Практична значущість полягає у розробці серії експериментів, які можуть бути впроваджені у практику роботи дошкільного закладу. Пошуково-дослідницька робота стимулює пізнавальну діяльність молодших дошкільників, розвиває творчі здібності, зміцнює здоров'я на основі підвищення загального рівня рухової активності.
Опис: Барна, Х. В. Експериментування як засіб організації діяльності дітей у дошкільному навчальному закладі / Х. В. Барна // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. - №2(2). - С.89-93
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2760
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdfЕкспериментування як засіб організації діяльності дітей у дошкільному навчальному закладі157.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.