Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2751
Назва: Проблема опанування у ситуації високої тривожності
Автори: Корнієнко, Інокентій Олексійович
Ключові слова: копінг
опанування
стратегії копінг-поведніки
стресогенність
тривожність
життєстійкість
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано результати дослідження опанувальної поведінки студентів у ситуації іспиту, а саме: рівень стресогеності та динаміку тривожності даної ситуації для особистості юнака, залежність тривожності та репертуару стратегій копінг-поведінки студентів. Визначено основні особливості опанування з ситуаціями іспиту. Прослідковано динаміку екзаменаційної тривожності: здійснено порівняльний аналіз результатів тривожності і репертуару стратегій копінг-поведінки студентів до, під час та після екзаменаційної сесії. Доведено, що з збільшенням курсу ступінь стресогеності ситуації екзамену для студентів не знижується. Встановлено, що студенти з високою тривожністю частіше використовують емоційно-орієнтовані копінг-стратегії.
Опис: Корнієнко, І. О. Проблема опанування у ситуації високої тривожності / І. О. Корнієнко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. - №1(1). - С.147-153
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2751
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdfПроблема опанування у ситуації високої тривожності251.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.