Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧучка, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2018-11-05T09:07:02Z-
dc.date.available2018-11-05T09:07:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2749-
dc.descriptionЧучка, Іван Михайлович Інтерактивно-маркетингова логістика як новітній інструмент транспортно-логістичних процесів в умовах світової глобалізації / Іван Михайлович Чучка // Маркетинг та менеджмент у фокусі викликів нової економіки : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (26-28 квітня 2018 року). - Ужгород : Говерла, 2018. - С.42-46.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherУжгород : Говерлаen_US
dc.subjectінтерактивно-маркетингова логістикаen_US
dc.subjectтранспортно-логістичні процесиen_US
dc.subjectсвітова глобалізаціяen_US
dc.titleІнтерактивно-маркетингова логістика як новітній інструмент транспортно-логістичних процесів в умовах світової глобалізаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чучка 1.pdfІнтерактивно-маркетингова логістика як новітній інструмент транспортно-логістичних процесів в умовах світової глобалізації685.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.