Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2739
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черепаня, Наталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-02T10:12:52Z | - |
dc.date.available | 2018-11-02T10:12:52Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2739 | - |
dc.description | Черепаня Н. І. Виховний вплив дорослих на процес соціалізації особистості дитини дошкільного віку / Н. І. Черепаня // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 109-112 | en_US |
dc.description.abstract | У статті висвітлено одну з актуальних проблем сучасності – процес соціалізації особистості дитини дошкільного віку. Проаналізовано можливості та виховний вплив дорослих на процес соціалізації дитини дошкільного віку. Розглянуто особливості та шляхи соціального розвитку дитини, обґрунтовано роль інститутів соціалізації – сім’ї та дошкільного навчального закладу – в ефективності засвоєння дитиною соціальних норм, правил поведінки та цінностей суспільства. На основі теоретичного узагальнення зроблено висновки щодо успішної соціалізації дитини. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | соціалізація | en_US |
dc.subject | виховання | en_US |
dc.subject | соціальне виховання | en_US |
dc.subject | дитина дошкільного віку | en_US |
dc.subject | вплив дорослих | en_US |
dc.title | Виховний вплив дорослих на процес соціалізації особистості дитини дошкільного віку | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
028.pdf | Виховний вплив дорослих на процес соціалізації особистості дитини дошкільного віку | 662.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.