Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКас'яненко, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-10-30T07:58:25Z-
dc.date.available2018-10-30T07:58:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2701-
dc.descriptionКас'яненко О. М. Моделювання процесу формування готовності майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзії / О. М. Кас'яненко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. - Запоріжжя : КПУ, 2017. - Вип. 56–57 (109–110). С. 576-585en_US
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано організаційно-педагогічну модель формування готовності майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзії. Визначено зміст понять “готовність”, “компетентність”, “інтеграція”, “інклюзивна освіта”. Охарактеризовано три основні моделі організації освіти для дітей з особливими потребами: скандинавсько-американську, російську та європейську. Визначено педагогічні умови як системотвірний компонент моделі формування готовності майбутніх фахівців до роботи в умовах інклюзії.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЗапоріжжя : КПУen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectмодель формування готовностіen_US
dc.subjectмайбутні вихователіen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.titleМоделювання процесу формування готовності майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзіїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Педагогика_56-57 (1)-576-585.pdfМоделювання процесу формування готовності майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзії692.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.