Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2697
Назва: Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції у майбутніх вчителів англійської мови у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної
Автори: Мішак, Валентина Михайлівна
Ключові слова: соціокультурна компетенція
навчання іноземної мови
друга іноземна мова
міжкультурна комунікація
мовний бар’єр
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються психологічні передумови та теоретико-методологічні основи формування соціокультурної компетенції у майбутніх вчителів як суб’єктів вивчення не лише системи другої іноземної мови, але і культури, менталітету носіїв мови, яку вони вивчають, що вимагає певного рівня сформованості психічних властивостей особистості. Що ж до психологічних чинників формування німецькомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів, то їх доцільно охарактеризувати як єдність когнітивного і особистісного складників. Звернено увагу на психологічні бар’єри та шляхи їх подолання при вивченні іноземних мов. Розглядаємо іншомовну соціокультурну компетенцію як основу для розвитку професійної компетентності майбутнього спеціаліста.
Опис: Мішак, В. М. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції у майбутніх вчителів англійської мови у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної / В. М. Мішак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2016. - Випуск 21(16). - С.76-81
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2697
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n21-77-82.pdfПсихологічні передумови формування соціокультурної компетенції у майбутніх вчителів англійської мови у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної413.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.