Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2681
Назва: Scientific basis of implementation interactive technologies at school
Автори: Lypchanko-Kovachyk, Oksana Vasylivna
Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Ключові слова: pedagogical technologies
interactive technologies
interactions
classification
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): The advantages of using interactive technologies in the school educational process are argued in the article. It is also indicated, that the improvement of educational process in the school demands purposeful training of teachers to be for implementation of innovative pedagogical technologies. These technologies will help to express the pupils’ activity and to realize personality-oriented approach. They will be based upon dialogical interpersonal interaction of participants of educational and training environment. Various scientific approaches towards the classification of interactive technologies are also analysed in the present article.
Опис: Lypchanko-Kovachyk O. V. Scientific basis of implementation interactive technologies at school / O. V. Lypchanko-Kovachyk // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.127-129.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2681
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
033.pdfScientific basis of implementation interactive technologies at school245.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.