Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2681
Название: Scientific basis of implementation interactive technologies at school
Авторы: Lypchanko-Kovachyk, Oksana Vasylivna
Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Ключевые слова: pedagogical technologies
interactive technologies
interactions
classification
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): The advantages of using interactive technologies in the school educational process are argued in the article. It is also indicated, that the improvement of educational process in the school demands purposeful training of teachers to be for implementation of innovative pedagogical technologies. These technologies will help to express the pupils’ activity and to realize personality-oriented approach. They will be based upon dialogical interpersonal interaction of participants of educational and training environment. Various scientific approaches towards the classification of interactive technologies are also analysed in the present article.
Описание: Lypchanko-Kovachyk O. V. Scientific basis of implementation interactive technologies at school / O. V. Lypchanko-Kovachyk // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.127-129.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2681
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
033.pdfScientific basis of implementation interactive technologies at school245.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.