Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2677| Titel: | Робота з викидними матеріалами як спосіб стимулювання творчої діяльності молодших школярів |
| Autoren: | Тягур, Василь Михайлович |
| Stichwörter: | викидні матеріали творчість творчі здібності творча діяльність творча особистість молодші школярі |
| Erscheinungsdatum: | 2016 |
| Herausgeber: | МДУ |
| Zusammenfassung: | У статті розглядаються можливості використання викидних матеріалів учнями початкової школи з метою розширення і урізноманітнення видів діяльності на уроках трудового навчання. Доступність і різноманітність викидних матеріалів за формою, кольором, матеріалами розкриває нові можливості перед молодшими школярами у плані розвитку творчих здібностей. Робота з викидними матеріалами дає змогу, зменшивши репродуктивно - виконавчі види робіт з традиційними матеріалами, перетворити у творчу креативну діяльність учнів початкових класів, яка ґрунтується на створенні нового оригінального продукту з використанням нових предметів та засобів діяльності. Подальші дослідження роботи з викидними матеріалами у плані стимулювання творчих здібностей молодших школярів може бути спрямована у розвиток початкової дизайнерської діяльності. |
| Beschreibung: | Тягур В. М. Робота з викидними матеріалами як спосіб стимулювання творчої діяльності молодших школярів / В. М. Тягур // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.104-108. |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2677 |
| Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 027.pdf | Робота з викидними матеріалами як спосіб стимулювання творчої діяльності молодших школярів | 266.31 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.