Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2671
Title: Методологія дослідження інтерактивного маркетингу в транскордонному співробітництві Карпатського Єврорегіону
Authors: Гегедош, Крістіан Володимирович
Чучка, Іван Михайлович
Keywords: інтерактивний маркетинг
транскордонне співробітництво
Карпатський Єврорегіон
інтерактивно-інформаційне забезпечення
Issue Date: 2018
Publisher: Ужгород: Видавничий дім «Гельветика»
Description: Гегедош К. В. Методологія дослідження інтерактивного маркетингу в транскордонному співробітництві Карпатського Єврорегіону / К. В. Гегедош // Сучасні тенденції розвитку міжнародних відносин та економіко-політичного процесу : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (5-6 жовтня 2018 року). - Ужгород, 2018. - С.171-174.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2671
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гегедош К..pdfМетодологія дослідження інтерактивного маркетингу в транскордонному співробітництві Карпатського Єврорегіону496.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.