Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКампов, Надія Семенівна-
dc.contributor.authorМедвідь, Лариса Іванівна-
dc.contributor.authorКасинець, Отокар Вікторович-
dc.contributor.authorМахлинець, Сергій Степанович-
dc.date.accessioned2018-10-22T08:59:09Z-
dc.date.available2018-10-22T08:59:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2664-
dc.descriptionРоль інновацій для розвитку туризму / Н. С. Кампов, Л. І. Медвідь, О. В. Касинець, С. С. Махлинець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - №Випуск 23 (18). - С.246-255en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено роль інновацій у сфері туризму в умовах посилення конкуренції. Уточнено поняття інновації в туризмі, наведено класифікацію інновацій в туризмі за змістом і об'єктом застосування. Обґрунтовано сутнісні характеристики інновацій на туристичних підприємствах. Метою статті є вивчення та узагальнення наукових поглядів на економічну суть інновацій в туризмі, класифікації інновацій, аналіз значення інновацій для розвитку туристичних підприємств, а також визначення перспективних напрямів розвитку інноваційної діяльності. Використані методи дослідження: логічного підходу до пізнання соціально-економічних явищ, аналізу, синтезу, систематизації та узагальнення. Наголошено на різноманітності визначення сутності поняття інновації на туристичному підприємстві, оскільки більшість науковців розглядають його з позицій сфери послуг, Зазначено, що узагальнення та систематизація класифікаційних ознак і створення науково обґрунтованої класифікації інновацій, що застосовуються в процесі функціонування та розвитку підприємств туристичної галузі, має істотну практичну значимість, оскільки визначає потенційну здатність впровадження того чи іншого нововведення. Дослідивши наукові підходи, узагальнено поняття «інновації в туризмі» як комплексний процес генерації творчих ідей на стадіях формування, реалізації та споживання тупродукту на ринку, що створює цінність для клієнта та дозволяє забезпечити інтенсивний розвиток туристичного підприємства, покращення сервісу, управління технологічним процесом виробництва та збуту туристичних послуг.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінновація в туризміen_US
dc.subjectкласифікація інноваційen_US
dc.subjectтипи інноваційen_US
dc.subjectвиди інноваційen_US
dc.titleРоль інновацій для розвитку туризмуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n23-246-255.pdfРоль інновацій для розвитку туризму414.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.