Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМолнар, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2018-10-22T06:37:56Z-
dc.date.available2018-10-22T06:37:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2657-
dc.descriptionМолнар Т. І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів / Т. І. Молнар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.28-31.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема професійної підготовки вчителя початкової школи до організації роботи з інтелектуально обдарованими учнями. Проаналізовано підходи до розуміння сутності поняття «інтелектуальна обдарованість», розглянуто особливості інтелектуально обдарованих молодших школярів. Визначено основні компоненти структури готовності майбутнього вчителя до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів, окреслено перспективи подальшої розробки означеної проблеми.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectобдарованістьen_US
dc.subjectінтелектуальна обдарованістьen_US
dc.subjectвчитель початкової школиen_US
dc.subjectготовність педагога до роботи з інтелектуально обдарованими учнямиen_US
dc.titleПідготовка майбутніх учителів початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
007.pdfПідготовка майбутніх учителів початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів254.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.