Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2657
Назва: Підготовка майбутніх учителів початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Ключові слова: обдарованість
інтелектуальна обдарованість
вчитель початкової школи
готовність педагога до роботи з інтелектуально обдарованими учнями
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема професійної підготовки вчителя початкової школи до організації роботи з інтелектуально обдарованими учнями. Проаналізовано підходи до розуміння сутності поняття «інтелектуальна обдарованість», розглянуто особливості інтелектуально обдарованих молодших школярів. Визначено основні компоненти структури готовності майбутнього вчителя до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів, окреслено перспективи подальшої розробки означеної проблеми.
Опис: Молнар Т. І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів / Т. І. Молнар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.28-31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2657
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
007.pdfПідготовка майбутніх учителів початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів254.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.