Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2656
Назва: Розвиток освіти в Угорщині: історико-педагогічний аспект
Автори: Кобаль, Василь Іванович
Ключові слова: періоди
освіта
триступенева структура навчання
коледж
університет
перші університети Угорщини
епоха Відродження
Реформація
радянська влада
роки незалежності
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті на основі узагальнених результатів дослідження особливостей історичного, суспільно-політичного та соціально-економічного розвитку Угорщини визначено шість періодів розвитку освіти Угорщини від Х ст. до початку ХХІ ст. Зазначено, що запити і потреби суспільства в різні історичні періоди сприяли розвитку загальної середньої, професійної та вищої освіти, які мали багато спільного з процесами у гуманітарній сфері інших європейських країн, хоча і були періоди занепаду, що було викликано війнами, тоталітарними режимами тощо. Подальший детальний аналіз історії освіти Угорщини дозволить виявити позитивні результати та недоліки в її розвитку, що може бути використано у реформуванні системи освіти в Україні.
Опис: Кобаль В. І. Розвиток освіти в Угорщині: історико-педагогічний аспект / В. І. Кобаль // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.24-28.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2656
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
006.pdfРозвиток освіти в Угорщині: історико-педагогічний аспект270.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.