Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2637
Titel: Імідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств
Autoren: Папп, Василь Васильович
Лужанська, Тетяна Юріївна
Деркач, В. Ю.
Stichwörter: імідж туристичного підприємства
конкурентне середовище
Erscheinungsdatum: 2017
Zusammenfassung: У статті розглянуті питання оцінки іміджу туристичного підприємства та його складових елементів; визначено організаційні заходи, направлені на підвищення іміджу та конкурентоспроможності туристичного підприємства; оцінено основні іміджеві підходи з детальною характеристикою; проаналізовані методи дослідження конкурентних стратегій туристичного підприємства для підвищення його іміджу; обґрунтовано пропозиції щодо покращення становища туристичного підприємства на ринку.
Beschreibung: Папп, В. В. Імідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств / В. В. Папп, Т. Ю. Лужанська, В. Ю. Деркач // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - № 23 (18). - С.157-165
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2637
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
n23-157-165.pdfІмідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств391.03 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.