Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2599
Назва: | Основні аспекти підготовки майбутніх учителів іноземної мови до педагогічного спілкування |
Автори: | Кончович, Катерина Тиберіївна |
Ключові слова: | майбутні вчителі іноземної мови педагогічне спілкування професійно-комунікативні дії мовлення |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Аналіз сучасних досліджень стосовно підготовки майбутніх учителів іноземної мови до педагогічного спілкування засвідчив, що основою комунікативної взаємодії на уроці є дидактична мова вчителя – сукупність вербалізованих професійно-комунікативних дій стосовно учнів з метою передачі думки та смислового впливу, спрямованих на вирішення комунікативно-пізнавальних завдань. Науковцями зазначається, що дидактична мова вчителя іноземної мови характеризується певними специфічними ознаками (зверненість, експресивність й емоційність, результативність, свідомість і творчість, автентичність, мовна адаптація тощо). Професійному спілкуванню вчителя іноземної мови властиві такі функції: навчально-виховна, організаційна, гностична, контролююча, корекційна, організатора міжкультурного спілкування. |
Опис: | Кончович, К. Т. Основні аспекти підготовки майбутніх учителів іноземної мови до педагогічного спілкування / К. Т. Кончович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 1(5). - С.120-123 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2599 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
037.pdf | Основні аспекти підготовки майбутніх учителів іноземної мови до педагогічного спілкування | 380.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.