Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2542
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Ваколя, Тетяна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-28T09:29:08Z | - |
dc.date.available | 2018-09-28T09:29:08Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2542 | - |
dc.description | Молнар, Т. І. Фахове вдосконалення вчителя початкової школи шляхом самоосвітньої діяльності / Т. І. Молнар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 2(6). - С.99-101 | en_US |
dc.description.abstract | У статті порушується проблема самоосвіти педагога. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність та зміст поняття «самоосвіта»; розкрито вимоги до організації самоосвітньої діяльності вчителя початкової школи; охарактеризовано принципи самоосвітньої діяльності педагога; окреслено структуру процесу самоосвіти, що віддзеркалює основні етапи її організації; обґрунтовано роль самоосвітньої діяльності в удосконаленні професійної компетентності вчителя початкової школи. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | самоосвітня діяльність | en_US |
dc.subject | вчитель початкової школи | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.title | Фахове вдосконалення вчителя початкової школи шляхом самоосвітньої діяльності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
028.PDF | Фахове вдосконалення вчителя початкової школи шляхом самоосвітньої діяльності | 333.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.