Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2542
Название: Фахове вдосконалення вчителя початкової школи шляхом самоосвітньої діяльності
Авторы: Молнар, Тетяна Іванівна
Ваколя, Тетяна Іванівна
Ключевые слова: самоосвітня діяльність
вчитель початкової школи
професійна компетентність
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті порушується проблема самоосвіти педагога. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність та зміст поняття «самоосвіта»; розкрито вимоги до організації самоосвітньої діяльності вчителя початкової школи; охарактеризовано принципи самоосвітньої діяльності педагога; окреслено структуру процесу самоосвіти, що віддзеркалює основні етапи її організації; обґрунтовано роль самоосвітньої діяльності в удосконаленні професійної компетентності вчителя початкової школи.
Описание: Молнар, Т. І. Фахове вдосконалення вчителя початкової школи шляхом самоосвітньої діяльності / Т. І. Молнар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 2(6). - С.99-101
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2542
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
028.PDFФахове вдосконалення вчителя початкової школи шляхом самоосвітньої діяльності333.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.