Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2542
Titel: Фахове вдосконалення вчителя початкової школи шляхом самоосвітньої діяльності
Autoren: Молнар, Тетяна Іванівна
Ваколя, Тетяна Іванівна
Stichwörter: самоосвітня діяльність
вчитель початкової школи
професійна компетентність
Erscheinungsdatum: 2017
Zusammenfassung: У статті порушується проблема самоосвіти педагога. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність та зміст поняття «самоосвіта»; розкрито вимоги до організації самоосвітньої діяльності вчителя початкової школи; охарактеризовано принципи самоосвітньої діяльності педагога; окреслено структуру процесу самоосвіти, що віддзеркалює основні етапи її організації; обґрунтовано роль самоосвітньої діяльності в удосконаленні професійної компетентності вчителя початкової школи.
Beschreibung: Молнар, Т. І. Фахове вдосконалення вчителя початкової школи шляхом самоосвітньої діяльності / Т. І. Молнар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 2(6). - С.99-101
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2542
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
028.PDFФахове вдосконалення вчителя початкової школи шляхом самоосвітньої діяльності333.68 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.