Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2531
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФордзюн, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-09-26T09:43:22Z-
dc.date.available2018-09-26T09:43:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2531-
dc.descriptionФордзюн, Ю. І. Комфортність взуття (одягу) з огляду теорії поведінки споживача / Ю. І. Фордзюн // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.В. Черничко. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 1(7). - С107-116en_US
dc.description.abstractМета статті – обґрунтування теоретико-методологічних підходів оцінки комфортності взуття на основі фундаментальної теорії поведінки споживача, економічних категорій корисності, потреби. Методологічною основою дослідження є загальнонаукові, спеціальні методи психологічного пізнання, а також стандартизовані методики дослідження матеріалів. У процесі дослідження використані методи теоретичного узагальнення і порівняння, методи причинно-наслідкового та абстрактно-логічного зв’язку. Запропоновано психофізіологічну концепцію оцінки комфортності одягу та взуття з огляду фундаментальних засад теорії поведінки споживача – потреби (need), корисності (utility). Встановлено, що максимізація корисності, тобто потреба, досягається безпосереднім психічним відчуттям комфорту, яке повинен отримати споживач в процесі експлуатації взуття, а це, своєю чергою, визначає ціннісний орієнтир в поведінці споживача та споживчу потребу, вподобання. Показано, що в межах системи «споживач-взуття-зовнішнє середовище» показник комфортності має дуалістичну природу через наявність двох складових − об’єктивної, яка визначається критеріями якості взуття і залежить від умов середовища, та суб’єктивної, яка визначається безпосередніми органолептичними відчуттями споживача, котрі домінують у визначенні ергономічних властивостей взуття. Запропоновано суб’єктивний та об’єктивний методи оцінки комфортності взуття.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectспоживчий показник якостіen_US
dc.subjectкомфортність взуття (одягу)en_US
dc.subjectповедінка споживачаen_US
dc.subjectмаркуванняen_US
dc.subjectінформаційне забезпеченняen_US
dc.titleКомфортність взуття (одягу) з огляду теорії поведінки споживачаen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-7-1-2017-18.pdfКомфортність взуття (одягу) з огляду теорії поведінки споживача513.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.