Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2500
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.contributor.authorЛіба, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-09-21T09:53:21Z-
dc.date.available2018-09-21T09:53:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2500-
dc.descriptionТовканець, Г. В. Виховні аспекти змісту уроків математики у початковій школі / Г. В. Товканець, О. М. Ліба // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 1(7). - С.160-163en_US
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано особливості використання навчального матеріалу з математики у початковій школі з метою реалізації завдань виховання молодшого школяра. Виявлено особливості формування якостей особистості молодших школярів на уроках математики: виховання високої культури математичного мислення, розвиток критичного мислення, спрямування на оволодіння основними мислительними операціями, формування культури розумової праці; забезпечення формування в учнів моральних понять, поглядів і переконань, виховання моральних почуттів, які виражають запити, оцінки, відношення, спрямованість духовного розвитку особистості, вироблення навичок і звичок моральної поведінки; формування прагнення сумлінно і відповідально працювати, усвідомлення соціальної значущості праці як необхідного обов'язку й духовної потреби людини.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectурок математикиen_US
dc.subjectформування особистостіen_US
dc.titleВиховні аспекти змісту уроків математики у початковій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
045.PDFВиховні аспекти змісту уроків математики у початковій школі285.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.